شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن شماره تلفن همراه خود(بدون صفر اول) و دریافت کد تایید، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
بله در حال حاضر تنها روش ثبت نام و ورود به سایت دُن کافه از طریق واردکردن شماره تلفن همراه و دریافت کد تایید می باشد.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
خیر،به صورت مهمان هم قادر به خرید هستید و کافیست که اطلاعات مورد نظر را تکمیل فرمایید.
ولی با عضویت در فروشگاه آنلاین دُن کافه میتوانید:
– سریعتر و سادهتر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– بعضی از کدهای تخفیف مخصوص افرادیست که عضو هستند و لیست خرید دارند
– در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
بله، شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد:
1) ورود به دُن کافه (در صورت عضویت)
2) اطلاعات ارسال سفارش
3) بازبینی سفارش
4) اطلاعات پرداخت.
درمرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “سفارش به آدرس دیگری حمل شود” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید و حتما در قسمت یادداشت سفارش به این نکته اشاره فرمایید.
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد:
1) ورود به دُن کافه
2) اطلاعات ارسال سفارش
3) بازبینی سفارش
4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش یا همان پرداخت صورتحساب، در قسمت یادداشت سفارش اطلاعات مورد نظر را وارد نمایید.
همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود به این نکته اشاره کنند.
دُن کافه با ارسال ایمیل و پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید.
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت دُن کافه با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با پشتیبانی تماس بگیرید.
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان دُن کافه با شما تماس خواهند گرفت.
بله، ولی به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم بهتر است سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
بصورت پیش فرض فاکتور همراه سفارش ارسال میگردد. در صورتیکه مایل به دریافت فاکتور نیستید باید به این موضوع در قسمت یادداشت اشاره فرمایید. در ضمن توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید، جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال میشود.
گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده مواد اولیه در ایران، یا فصلی بودن برخی محصولات وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال دُن کافه تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، میتوانید برای اطلاع از زمان حدودی موجود شدن و عرضه کالا در سایت دُن کافه با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
کالاهای دارای قیمت که در سایت دُن کافه با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار دُن کافه موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت فروش همزمان در فروشگاه و وبسایت، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود و با شما تماس گرفته خواهد شد.
به طور کلی محدودیتی برای تعداد سفارش از یک کالا در دُن کافه وجود ندارد، ولی با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد سفارش از یک کالا اعمال میشود.
همگی کاربران دُن کافه میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دُن کافه، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای پرداخت مراجعه کنید.
شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دُن کافه، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
در حال حاضر امکان پرداخت در محل فعال نمی باشد.
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی دُن کافه از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از دُن کافه که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل در قسمت بالا سمت چپ صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
در حال حاضر سفارشات هزینه ارسال سفارشات سایت در دُن کافه رایگان می باشد.
زمان رسیدن ارسالهای خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 2 تا 5 روز کاری متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد. درباره ارسال در شهر تهران، فروشگاه دُن کافه تمام تلاش خود را می کند تا نهایتا ظرف 48 ساعت سفارش را ارسال کند. با این وجود، به دلیل مسائل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال در دُن کافه و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای فروشگاه دُن کافه مقدور نیست. ولی اگر ساکن شهر تهران هستید، می توانید با فروشگاه تماس گرفته و زمان ارسال سفارش را مشخص نمایید.
زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه نحوه ارسال مراجعه کنید.
بله می توانید به فروشگاه های حضوری دُن کافه مراجعه نمایید . توجه داشته باشید به دلیل ارسال اکسپرس هر روزه در دُن کافه حتما” موضوع مراجعه را بعد از ثبت سفارش و قبل از مراجعه هماهنگی لازم با فروشگاه از طریق تماس تلفنی انجام پذیرد.
در صورت درخواست مشتری برای ارسال فوری در تهران، دُن کافه از طریق پیک های اینترنتی سفارش را ارسال خواهد کرد. در این حالت هزینه ارسال به صورت پس کرایه بوده و توسط مشتری به پیک پرداخت خواهد شد.
همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه به پست یا تیپاکس تحویل داده میشود مگر زمان ثبت سفارش بعد از ساعت 1 ظهر باشند .
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 24 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس تیباکس هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت تیباکس به آدرس زیر پیگیری کنید:
در ضمن برای اطلاع از شماره مرسوله پستی، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.
در حال حاضر گارانتی فعالی بر روی محصولات دُن کافه وجود ندارد مگر در موارد خاص که بر روی محصول به خریدار نحوه و شرایط گارانتی اطلاع داده میشود.
امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان فروش دُن کافه با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی میکنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران میتوانند با عضویت در اینستاگرام دُن کافه از این موضوع مطلع شوند.
طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها مدت کوتاهی فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفتانگیز ثبت کنید و پس از آن قیمتها به حالت اول برمیگردند.
در صورتیکه موجودی انبار کافی باشد این امر ممکن است.
پیش از مرحله پرداخت صورتحساب، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.
به دلیل قوانین بهداشتی، امکان مرجوع کردن محصولات خوراکی نظیر قهوه، پودر فوری و … وجود ندارد. لطفا در انتخاب اقلام سفارش خود دقت کنید.
مسئولیت ریز یا درشت بودن قهوههای آسیاب شده با خریدار است. در صورتی که درجه آسیاب مناسب متناسب با دستگاه خود را نمیدانید، حتما قبل از خرید از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.
در صورت لغو و مرجوع کردن سفارشات غیر خوراکی نظیر تجهیزات قهوه، علاوه بر هزینه پست که پرداخت آن به عهده مشتری است، 10 درصد مبلغ سفارش از خالص مبلغ پرداختی کسر و مابقی مبلغ عودت داده می شود
با پشتیبانی تماس بگیرید (از طریق شمارههای موجود یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
با پشتیبانی تماس بگیرید (از طریق شمارههای موجود یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
برای اطلاع از سوابق دریافت و مصرف کدتخفیف، باید به حساب کاربری خود وارد شوید.
هر کد تخفیف محدودیتی دارد که این محدودیت هم می تواند بر اساس زمان باشد و هم می تواند بر اساس تعداد استفاده شده. مطمئنا دلیل باطل شدن یکی از موارد گفته شده است.
میزان استفاده از کدتخفیف برای کالای خریداری شده، به طور خودکار توسط سیستم محاسبه میشود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
احتمالاً سبد خود را خالی نکردهاید، تا وقتی که کالا در سبد خرید شما قرار دارد، کدتخفیف به حساب شما بر نمیگردد.
بله، دُن کافه به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
جهت خرید عمده یا سازمانی شما می توانید با کارشناسان فروش دُن کافه ارتباط بر قرار کنید.
سیاست قیمت گذاری در دُن کافه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.
به طور کلی قیمتها در دُن کافه کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از دُن کافه برای مشتریان به صرفه است.
قیمتهای ارائه شده برای کالاهای دُن کافه که همه تولید پوشاک دُن کافه می باشد، قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط مجموعه دُن کافه به دقت قیمت گذاری شده و مصوب گشته است . در این روند قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار نیز چک می شود و متناسب با بازار و کیفیت محصولات قیمت گذاری انجام می شود.
سیاست قیمت گذاری در دُن کافه منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشهای از کشور قیمتها یکسان و شفاف هستند.
با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرحهای تشویقی و تخفیفات ویژه از قبیل “کدتخفیف” و “پیشنهاد شگفت انگیز” و سایر سرویسهای ارزش افزوده سطح قیمتها در دُن کافه بیش از پیش مناسب ارزیابی میشوند.
کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی و خدمات فروش قابل ارائه دُن کافه از طریق فروشگاه مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش میشود.
لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@doncafe.ir یا تماس با فروشگاه های دُن کافه به قهوه فروشی دُن کافه اطلاع دهید.